دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دل دنیا رو خون کردی (بهترین کیفیت) + متن اهنگ

مرتضی پاشاییتک آهنگ

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی دل دنیا رو خون کردی

دانلود رایگان این آهنگ جدید با کیفیت اصلی 128 و 320 به همراه متن اهنگ از دانلود وان موزیک

Download New Music Morteza Pashaei – Rafti

دانلود آهنگ دل دنیا رو خون کردی مرتضی پاشایی

از سویی مرتضی پاشایی با انتشار موزیک جذاب  دل دنیا رو خون کردی از طرفدارانش خواست تا با این قطعه زیبا استوری ها و حتی پست ‌های اینستاگرامی خود را برای او به اشتراک بگذارند. مرتضی پاشایی که به جهت قطعات خوب قبلی اش همواره تحت فشار منتشر نمودن اهنگ ‌های زیبا بوده است، اینبار نیز تمام تلاش را برآن داشته تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ  دل دنیا رو خون کردی این کوشش ها را به وضوح می توان دید و از شنیدنش لذت برد.  دل دنیا رو خون کردی مرتضی پاشایی را می شود بارها و بارها پخش کرد بدون این که خسته و فرسوده شده و دستتان روی دکمه بعدی برود. موزیکی که بسیار بسیار ترکوند و به طرز شگفت انگیزی دل طرفداران مرتضی پاشایی را خوشحال کرد.  دل دنیا رو خون کردی اثری فوق العاده از مرتضی پاشایی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است.

دانلود با کیفیت 320دانلود با کیفیت 128

به این آهنگ از 1 تا 5 چه امتیازی می دهید؟

1         2          3          4         5

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 503

هنوز کسی رای نداده است! اولین نفر باشید!

مشاهده تمامی آهنگ های مرتضی پاشایی

متن آهنگ مرتضی پاشایی دل دنیا رو خون کردی (بهترین کیفیت) + متن اهنگ

🎙 ───┤ ♩♬♫♪♭ ├───دل دنیا رو خون کردی ♬♫♪ که اینجوری تو رفتیتموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتیتموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتیدل دنیا رو خون کردی ♬♫♪ که اینجوری تو رفتیتموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتیمثل حس یه عشق ♬♫♪ تازه بودیمثل افسانه بی اندازه بودیهیشکی برای من ♬♫♪ شبیه تو نبودهدنیا چه بی رحمی آخه تنهایی زودهدل دنیارو خون کردی ♬♫♪ که اینجوری تو رفتیتموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتیمثل حس یه عشق ♬♫♪ تازه بودیمثل افسانه بی اندازه بودیدل دنیارو خون کردی ♬♫♪ که اینجوری تو رفتیتموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتیمثل حس یه عشق ♬♫♪ تازه بودیمثل افسانه بی اندازه بودیهیشکی برای من ♬♫♪ شبیه تو نبودهدنیا چه بی رحمی آخه تنهایی زوده───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 🎙

اهنگ های مشابه مرتضی پاشایی

نظرات

نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد. لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.

  • یوسف

    خدایی علت این که این اهنگ رو من اینقدر دوست دارم چیه ؟ 😄

  • رحمت

    اینجاست که مصداق پیدا میکنه، (( و تنها صداست که میماند )) روحت شاد ، هر چند تو مظلوم بودی و مورد غضب قرار گرفتی ، چون هر که در این درگه مقربتر است جام بلا بیشترش میدهند.

  • ریحانه ذولفقاری

    تا اینجور اهنگ هست من لذت میبرم 😅