دانلود آهنگ ماکان بند بله (بهترین کیفیت) + متن اهنگ

ماکان بندتک آهنگ

دانلود آهنگ جدید ماکان بند بله

دانلود رایگان این آهنگ جدید با کیفیت اصلی ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه متن اهنگ از دانلود وان موزیک

Download New Music Macan Band – Bale

دانلود آهنگ بله ماکان بند

موزیک بسیار عالی  بله ماکان بند میتواند یک محرک قابل توجه برای هوادارانش باشد که با گذشت مدتی بار دیگر صدای ماکان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ زیبای  بله خاطره سازی نمایند و لذت ببرند. ماکان بند که به جهت قطعات خوب قبلی اش همواره تحت فشار منتشر نمودن اهنگ ‌های زیبا بوده است، اینبار نیز تمام تلاش را برآن داشته تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ  بله این کوشش ها را به وضوح می توان دید و از شنیدنش لذت برد. ماکان بند با اطلاع از این مسئله با وسواس و تعصب نسبتا بیشتری در انتشار موزیک  بله تمام تلاشش را کرده تا کاری خوب و خارق العاده خلق کند. لازم به ذکر است بدانید که ماکان بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب مناسب شعر برای ترانه  بله توانسته موفقیت این قطعه محبوب را محقق سازد. ماکان بند هنرمند شناخته شده عرصه موزیک ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت هواداران و طرفدارانش با اهنگ  بله به دنیای شعر و ترانه بازگشته است.

دانلود با کیفیت 320دانلود با کیفیت 128

به این آهنگ از 1 تا 5 چه امتیازی می دهید؟

1         2          3          4         5

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 193

هنوز کسی رای نداده است! اولین نفر باشید!

مشاهده تمامی آهنگ های ماکان بند

اهنگ های مشابه ماکان بند

نظرات

نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد. لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.

  • ratin

    خدایی اصلا میفهمید چی میخونید ؟چه زوری هم میزنید تو خوندن ،حیف نت واقعا ،واقعا فاز اون خرهایی که میرن پول واسه کنسرت اینا میدن رو نمیدونم.

  • ناشناس

    حیف پول بسته هاتون وبیلطای کنسرتای این دوتا احمق که مصرف میکنین اینا خواننده ان تو خیابون هم نباید بذاری بخونن همه شدن خواننده دیگه تفففف

  • مبین گودرزی

    اهنگ باکلاس و خوبی بود 😅