دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دل دنیا رو خون کردی (بهترین کیفیت) + متن اهنگ

مرتضی پاشاییتک آهنگ

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی دل دنیا رو خون کردی

دانلود رایگان این آهنگ جدید با کیفیت اصلی 128 و 320 به همراه متن اهنگ از دانلود وان موزیک

Download New Music Morteza Pashaei – Rafti

دانلود آهنگ دل دنیا رو خون کردی مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی که به سبب ترانه های زیبای قبلی اش همواره تحت فشار منتشر نمودن ترانه ‌های عالی بوده است، اینبار نیز تمام تلاش را برآن داشته تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ  دل دنیا رو خون کردی این کوشش ها را به وضوح می توان دید و از شنیدنش لذت برد. این سری نیز این خواننده مستعد دنیای هنر و رسانه، با اثر فوق العاده  دل دنیا رو خون کردی به بازار موزیک ورودی مجدد داشته باشد. از یک طرف مرتضی پاشایی با انتشار دادن ترانه جذاب  دل دنیا رو خون کردی از علاقه مندان خواست تا با این موزیک قشنگ استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. در دنیای شعر و ترانه با این همه گوناگونی خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیش تر موسیقی سعی می کند و مرتضی پاشایی از این مسئله مستثنی نیست. مرتضی پاشایی کوشش کرده تا در این اهنگ قشنگ حس و احساس درونی خود را به خوبی بیان کند و با انتشار  دل دنیا رو خون کردی بتواند دوباره جایگاه خود را در دنیای ترانه محکم نماید.

دانلود با کیفیت 320دانلود با کیفیت 128

به این آهنگ از 1 تا 5 چه امتیازی می دهید؟

1         2          3          4         5

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 503

هنوز کسی رای نداده است! اولین نفر باشید!

مشاهده تمامی آهنگ های مرتضی پاشایی

متن آهنگ مرتضی پاشایی دل دنیا رو خون کردی (بهترین کیفیت) + متن اهنگ

🎻 ───┤ ♩♬♫♪♭ ├───دل دنیا رو خون کردی ♬♫♪ که اینجوری تو رفتیتموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتیتموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتیدل دنیا رو خون کردی ♬♫♪ که اینجوری تو رفتیتموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتیمثل حس یه عشق ♬♫♪ تازه بودیمثل افسانه بی اندازه بودیهیشکی برای من ♬♫♪ شبیه تو نبودهدنیا چه بی رحمی آخه تنهایی زودهدل دنیارو خون کردی ♬♫♪ که اینجوری تو رفتیتموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتیمثل حس یه عشق ♬♫♪ تازه بودیمثل افسانه بی اندازه بودیدل دنیارو خون کردی ♬♫♪ که اینجوری تو رفتیتموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتیمثل حس یه عشق ♬♫♪ تازه بودیمثل افسانه بی اندازه بودیهیشکی برای من ♬♫♪ شبیه تو نبودهدنیا چه بی رحمی آخه تنهایی زوده───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 🎻

اهنگ های مشابه مرتضی پاشایی

نظرات

نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد. لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.

  • یوسف

    خدایی علت این که این اهنگ رو من اینقدر دوست دارم چیه ؟ 😄

  • رحمت

    اینجاست که مصداق پیدا میکنه، (( و تنها صداست که میماند )) روحت شاد ، هر چند تو مظلوم بودی و مورد غضب قرار گرفتی ، چون هر که در این درگه مقربتر است جام بلا بیشترش میدهند.

  • ریحانه ذولفقاری

    تا اینجور اهنگ هست من لذت میبرم 😅