دانلود آهنگ هژیر مهرافروز اینجا کسیست پنهان (بهترین کیفیت) + متن اهنگ

هژیر مهرافروزتک آهنگ

دانلود آهنگ جدید هژیر مهرافروز اینجا کسیست پنهان

دانلود رایگان این آهنگ جدید با کیفیت اصلی 128 و 320 به همراه متن اهنگ از دانلود وان موزیک

Download New Music Hazhir Mehrafrouz – Inja Kasist Penhan

دانلود آهنگ اینجا کسیست پنهان هژیر مهرافروز

در جهان موسیقی با این همه انواع خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندگاری و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش می کند و هژیر مهرافروز از این موضوع مستثنی نیست.  اینجا کسیست پنهان هژیر مهرافروز خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی ورود نمود و در سبک های گوناگون صوت آهنگ  اینجا کسیست پنهان هژیر مهرافروز را شنیدیم. این روزها در دنیای اهنگ کوچکترین کاستی میتواند موقعیت خوانندگان را به خطر بیندازد و مسبب این گردد که مسیر موفقیت آن ها دچار مشکل و چالش شود. هژیر مهرافروز خواننده مطرح و شناخته شده موسیقی ایران، پس از انتشار موسیقی ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت دنبال کنندگان و طرفداران خود با آهنگ  اینجا کسیست پنهان به دنیای ترانه بازگشته است. هژیر مهرافروز با توجه به این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در ارائه ترانه  اینجا کسیست پنهان تمام تلاشش را کرده تا موسیقی دلنشین و زیبایی خلق کند.

دانلود با کیفیت 320دانلود با کیفیت 128

به این آهنگ از 1 تا 5 چه امتیازی می دهید؟

1         2          3          4         5

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 195

هنوز کسی رای نداده است! اولین نفر باشید!

مشاهده تمامی آهنگ های هژیر مهرافروز

اهنگ های مشابه هژیر مهرافروز

نظرات

نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد. لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.

  • محمدرضا ایمانیان نجف آبادی

    هژیر جان یکی از بهترین خوانندگان موسیقی عرفانی و از برترین عارفان نوازنده و خواننده ایران زمین و جهان است که چندین آلبوم تا کنون منتشر کرده است. او خواهر زاده ی سید خلیل عالی نژاد است که خود از بهترین نوازندگان تنبور ساز عرفا بودند. اگر به دنبال موسیقی عرفانی هستید کارهای هژیر مهر افروز و کارهای حسم الدین سراج را با دل و جان گوش کنید که هر دو از برترینهای این نوع موسیقی هستند.

  • مهدی

    این آهنگ آنقدر زیبا و ارزشمند است که هر چه بگوییم حق مطلب ادا نمی شود صدا و موزیک وتنظیم فوق العاده و از همه چی مهمتر کلام حضرت مولانا که آتش به قلب می کشد .

  • نرگس

    این ترانه خیلی خوبه ها🙏🏻❤️